• Galeria ERASMUS +

Erasmus+ Turcja dzień 2

02.06.2023 08:56
        Drugi dzień uczniowskiej mobilności rozpoczęła krótka podróż do Domu Kultury w Kepsut. Powitano nas lokalnym tańcem wykonanym przez najmłodszych uczniów szkoły.  Następnie wysłuchaliśmy referatu o tutejszych praktykach recyklingu i sposobach gospodarowania odpadami. Potem nasi uczniowie przedstawili prezentację na temat recyklingu w Polsce. Wyjaśnili również jak to na co dzień  wygląda w naszej szkole.

Erasmus+ TURCJA dzień 1

29.05.2023 12:57
        W niedzielę 28 maja prężna grupa uczniów SP344 stawiła się na warszawskim lotnisku. Pod opieką nauczycieli dolecieli cali i zdrowi do tureckiego  miasta, które jest położone na dwóch kontynentach- Stambułu. Stąd,  przejechali do hotelu w Balikesir. Mieli okazję zobaczyć jak gospodarze świętują zakończenie wyborów prezydenckich. Tutaj jest to dzień wolny od pracy :) Pełni wrażeń udali się na zasłużony odpoczynek.

Erasmus- mobilność w Słowenii- dzień 6

02.04.2023 11:27
        Piątek- ostatni dzień aktywności podczas mobilności w Słowenii upłynął nam na przygotowaniach do wieczornego show. Rano odbyła się próba przedstawienia w pobliskim domu kultury. Następnie podsumowaliśmy nasze karty MY CARBON FOOTPRINT życząc sobie nawzajem sukcesów w byciu eco-friendly.

Erasmus- mobilność w Słowenii- dzień 5

30.03.2023 22:25
        Dzisiejszy dzień skupiał się na przygotowaniach do jutrzejszego przedstawienia dla lokalnej społeczności gminy Cankova.
        Pracowaliśmy w międzynarodowych zespołach nad ekokostiumami do występu. Powstały wspaniałe dekoracje, które na pewno wykorzystamy podczas piątkowego przedstawienia. Uczniowie opracowywali w grupach eko-przyjazne powiedzenia do opracowywanej przez każdy zespół tematyki, np.: na temat energii słonecznej, wiatrowej, wodnej, itp.

Erasmus- mobilność w Słowenii- dzień 4

30.03.2023 22:12
        To był bardzo ekscytujący i przepięknych widoków dzień. Zobaczyliśmy stolicę Słowenii. Swoją podróż rozpoczęliśmy autokarem podziwiając w czasie jazdy ośnieżone szczyty Alp. Jako pierwszy przystanek obraliśmy zamek nad jeziorem Bled. Mieliśmy możliwość zwiedzenia zamku i zrobienia przepięknych zdjęć panoramy jeziora i gór, a następnie wybraliśmy się na spacer jego brzegiem. Towarzyszyła nam piękna, słoneczna pogoda.